چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

معرفی تفریحات آبی کیش

جزیره کیش یکی از زیباترین و پرطرفدارترین جزیره ها و مکان های تفریحی در کشورمان محسوب می شود. این جزیره مانند مرواریدی در خلیج همیشه فارس می درخشد. در این مقاله به معرفی تفریحات آبی کیش پرداخته ایم تا اگر قصد دارید چند روزی را به دور از هیاهو و مشغله زندگی به تفریح بپردازید، با اطلاعات کامل راهی کیش شوید.

معرفی تفریحات آبی کیش

 

اگر این جزیره زیبا را برای تفریح انتخاب کردید، در واقع با یک تیر چند نشان زده اید. روی شن های ساحل قدم بزنید و از نرمی شن ها لذت ببرید و روی آن ها به آفتاب گرفتن مشغول شوید و از دیدن دریای زیبا و آبی بیکران آن لذت ببرید. علاوه بر تفریحات متنوع می توانید در پاساژها و مراکز خرید متعددی که در کیش وجود دارد به خرید پرداخته و اجناس باکیفیتی را انتخاب کنید.

اگر دوستدار تاریخ هستید حتما به کشتی یونانی و شهر زیرزمینی کاریز سری بزنید و از آن بهره ببرید. زیبایی های کیش به همین جا ختم نمی شود، هنوز گزینه های فراوانی برای خوشگذارنی وجود دارند. تفریحات آبی متنوع و فراوانی که در جزیره کیش وجود دارد می تواند دقایق هیجان انگیزی را برای شما فراهم کند.

از تمامی نقاط ایران می توانید به کیش بیایید. برای داشتن سفری لذت بخش بهتر است با هواپیما این کار را انجام دهید. تفاوتی هم ندارد از یک شهر دور مانند مشهد باشید یا کمی نزدیک تر در استان اصفهان. اگر ساکن مشهد هستید با خرید بلیط هواپیما مشهد کیش و اگر هم ساکن استان زیبای اصفهان هستید با خرید بلیط هواپیما اصفهان کیش به راحتی امکان سفر خود را به این جزیره زیبا فراهم کنید.

هرچند تهیه بلیط هواپیما کیش شاید برای خیلی ها گران باشد اما با قدم گذاشتن به این جزیره زیبا می بینید که چقدر از سفر خود لذت خواهید برد.

در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت ویژه به معرفی تفریحات آبی در جزیره کیش بپردازیم.

در کیش چه تفریحات آبی وجود دارد؟
با سفر به این منطقه زیبا از امکانات فوق العاده آن استفاده کرده و ورزش های هیجان انگیزی را تجربه کنید.

1.غواصی
به اعماق دریا بروید و با دیدن انواع ماهی ها و آبزیان رنگارنگ از خلیج زیبای فارس دیدن کنید. البته نگران نباشید قبل از ورود به آب آموزش های لازم به شما داده می شود. فعالیت های مختلفی در کنار غواصی می توانید انجام دهید مانند اسنورکلینگ که به صورت سطحی می توانید به غواصی بپردازید. برای عکس برداری هم از امکان ماکرو استفاده می شود. از شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در شب به غواصی بپردازید از نایت دایو استفاده کنید.

اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید قبل از ورود به آب حتما مسئولین را از آن آگاه سازید. به آموزش های لازم توجه کنید و حتما آن ها را رعایت کنید. نگران تجهیزات غواصی هم نباشید تمامی آن ها در اختیار شما قرار می گیرد.

دست شما برای انتخاب باز است و می توانید هر سایتی که می خواهید برای غواصی انتخاب کنید. در ذیل به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  • بیگ کورال
  • پارک ژوراسیک
  • ساترن کرک
  • کشتی داما
  • کلبه هور
  • کشتی یونانی

 

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.