چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

چرا با وجود کرونا قیمت بلیط هواپیما ارزان نشده است؟

گسترش شیوع ویروس کوئید 19 در سراسر جهان بسیاری از کسب و کارها را تحت تاثیر خود قرار داد و عملا بخش قابل توجهی از بنگاه های اقتصادی را تعطیل نمود. همین مسئله موجب شد که کسب و کارها با خسارت های زیادی روبرو شوند. یکی از صنعت هایی که ویروس کرونا ضررو زیان بسیار سنگینی به آن وارد نمود صنعت حمل و نقل هوایی بود. زیرا با انتشار این ویروس در کل جهان تمامی پروازهای داخلی و خارج

 

 

ی کلیه مرزها لغو شد و سبب شد که شرکت های هواپیمایی مجبور شوند هزینه خرید بلیط را به مسافران باز گردانند. با کاهش میزان چشمگیر پروازها و کمتر شدن میزان تقاضا برای خرید بلیط هواپیما قیمت بلیط در روزهای پیک سفربه شدت کاهش یافت اما این روند مقطعی بود و در حال حاضر همچنان شاهد افزایش قیمت بلیط هواپیما هستیم. اگر شما نیز از طرفداران سفر هوایی هستید با ما همراه باشید تا بیشتر به بررسی علت این موضوع بپردازیم.

هواپیما بهترین وسیله سفر در ایام کرونا

اگر چه به دلیل وجود ویروس کرونا باید تا حد امکان از سفرهای غیر ضروری جلوگیری نمود اما برخی از افراد به دلیل شرایط کاری که دارند مجبوراند به شهری دیگر سفر کنند. روش های مختلفی برای سفر وجود دارد و مسافران می توانند هواپیما، قطار یا اتوبوس را برای رسیدن به مقصد مورد نظر خود انتخاب نمایند. البته با انتخاب هر کدام از آن ها باید توجه داشته باشند که فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند وتمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا مانع از انتشار بیشتر این ویروس در جامعه و به خطر افتادن  سلامت خود و سایر افراد شوند.

 https://safar20.blogspot.com/2020/07/blog-post.html
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.