جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

داشتن سفری سبک

زنان بارداری که بلیط هواپیما قشم یا ... را رزرو کرده اند نیاز است پیش از سفر به پزشک معالج خود مراجعه نمایند تا سلامت آن ها مورد بررسی قرار گیرد و در صورت تایید شدن می توانند نسبت به رفتن به سفر اقدام نمایند. این مسافران باید حتما اسناد و مدارک پزشکی خود را همراه با تاریخ تخمینی زایمان در هنگام سفر هوایی  به همراه داشته باشند. زنان بادرار همچنین باید اطلاعاتی  در رابطه با گروه خونی و شماره تماس پزشک داشته باشند تا در صورت نیاز بتوانند با او ارتباط برقرار نمایند و راهنمایی های لازم را کسب کنند. قوانین ایرلاین ها در رابطه با مسافرت زنان باردار متفاوت است، از این رو نیاز است که این افراد در زمان رزرو بلیط هواپیما تمامی قوانین ایرلاین مربوطه را مطالعه نمایند.

 

به عنوان مثال برخی از ایرلاین ها تنها در صورتی مجوز حضور زنان باردار در هواپیما را صادر می کنند که فرد گواهی پزشکی که توسط یک پزشک معتمد یا ماما تایید و امضا شده است را به همراه داشته باشد. همچنین بهتر است این اشخاص  یک کپی از پرونده و سوابق پزشکی و آخرین سونوگرافی خود را با خود بیاورند. شرایط ایرلاین ها برای زنان باردار به ویژه در سفرهای خارجی سخت تر خواهد شد زیرا مسیرطولانی تر می باشد و احتمال اینکه استرس فرد افزایش یابد و دچار مشکلاتی گردد بیشتر است.
زنان باردار بهتر است تا حد ممکن از بردن وسایل سنگین و اضافی برای سفر  بپرهیزند و سعی کنند فقط  لوزم ضروری و مورد نیاز را به همراه داشته باشند تا بتوانند سفر سبکی را تجربه کنند. این افراد همچنین بهتر است از چمدان های چرخدار استفاده نمایند تا به راحتی بتوانند چمدان را در سالن انتظار جابجا کنند. علاوه بر این  نیاز است که حتما لوازم ضروری که در طول سفر به آن ها احتیاج خواهند داشت را در یک ساک کوچک قرار دهند و با خود به داخل کابین هواپیما بیاورند.

توجه به شرایط بیمه درمانی خود

بهتر است قبل از سفر شرایط پوشش بیمه درمانی خود در سفرها را بررسی کنید و ببینید که از کدام طرح بیمه می توانید به عنوان بیمه مسافرتی استفاده نمایید. شرایط بیمه ها با یکدیگر متفاوت است و برخی از آن ها علاوه بر پوشش بیمه های پزشکی، هزینه اموال شخصی و حمل و نقل نیز تحت پوشش قرار می بهتر است قبل از سفر شرایط پوشش بیمه درمانی خود در سفرها را بررسی کنید و ببینید که از کدام طرح بیمه می توانید به عنوان بیمه مسافرتی استفاده نمایید. شرایط بیمه ها با یکدیگر متفاوت است و برخی از آن ها علاوه بر پوشش بیمه های پزشکی، هزینه اموال شخصی و حمل و نقل نیز تحت پوشش قرار می دهند. بنابراین زنان باردار برای داشتن سفری آرام و بدور از استرس و نگرانی بهتر است بیمه مسافرتی داشته باشند.

اگر شما همزمان با دیگران به اروپا سفر می کنید، صف های طولانی و مکان های گردشگری شلوغ در انتظار شما هستند و سفر شما را کمی ناخوشایند می کند. تابستان فصل پرگردشگر (High Season) در اروپا است و تعداد زیادی از خانواده ها از مزایای مدرسه نرفتن بچه برای سفر استفاده می کنند.

برنامه سفر خود را در زمان های کم گردشگر بگذارید و بلیط هواپیما خود را تهیه کرده و مبدا خود را در ایران کیش قرار دهید و بلیط هواپیما کیش را از طریق سایت مستر بلیط خریداری کنید. تا علاوه بر جمعیت کمتری که در جاذبه ها وجود دارد، از جمله قیمت های ارزان تری برای هزینه های پرواز و هتل ها بهره مند شوید. سفرهای زمستانی به شما اجازه می دهد تا در بزرگترین اماکن توریستی، زمانی حضور پیدا کنید که خیلی خلوت هستند؛ البته اما باید با هوای سردتر مبارزه کنید. مسافرت های پاییز و بهار تا حدودی شلوغ تر خواهند بود، اما شما می توانید شانس بیشتری برای پیدا کردن آب و هوای دلپذیر داشته باشید.

برنامه ریزی سفر

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.